عناوین روزهای هفته دفاع مقدس سال 93 اعلام شد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش ::رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت هفته دفاع مقدس، مهمترین برنامه های این ستاد را در هفته مقدس اعلام کرد.

  در نشستی که صبح امروز با حضور سردار سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر رئیس ستاد مرکزی مراسم بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس و رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با مدیران رسانه‌ها و اصحاب مطبوعات برگزار شد؛ عناوین ایام و محورهای تبلیغی هفته دفاع مقدس در جهت بزرگداشت سی‌ و چهارمین سالگرد آن با شعار محوری "ایستادگی دیروز، عزت امروز، تعالی فردا" اعلام و معرفی شد:

- دوشنبه 93/6/31 رزمندگان، نیروهای مسلح، صلابت و اقتدار؛ محورتبلیغ: روز رژه، به نمایش گذاردن اقتدار، توانمندی، خلاقیت، رشادت و شهامت نیروهای مسلح.

- سه شنبه 93/7/1 سربازان، جوانان، علم و فناوری؛ محور تبلیغ: پاسداشت سربازان و گرامی‌داشت نقش جوانان در تولید علم و فناوری و مقابله با تهدیدات دشمن و روز بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی.

- چهارشنبه 93/7/2 دفاع همه‌جانبه، بصیرت، مدیریت جهادی؛ محور تبلیغ: توجه به اهمیت پدافند غیر عامل با بصیرت و فرهنگ اسلامی.

- پنج‌شنبه 93/7/3 شهیدان، ایثارگران، زنان اسوه‌های مقاومت و ایثار؛ محور تبلیغ: روز غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا و تجلیل از ایثارگران، جانبازان و مصدومین شیمیایی و بزرگداشت نقش زنان، اسوه‌های مقاومت و ایثار.

- جمعه 93/7/4 ولایت، فرهنگ اسلامی، خانواده، معنویت و سلامت؛ محور تبلیغ: با عنایت به رهنود‌های مقام معظم رهبری مبنی بر نقش خانواده در حفظ فرهنگ و ارزش‌های اسلامی، الگوهای موفق عفاف و حجاب در صیانت از انقلاب اسلامی، روز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)، توجه به نماز جمعه و جماعات و پرداختن به ورزش همگانی.

- شنبه 93/7/5 نکوداشت فرماندهان، جهادگران، پیش‌کسوتان؛ محورتبلیغ: روز شکست حصر آبادان با نکوداشت فرماندهان، جهادگران، پیش‌کسوتان دفاع مقدس و تقدیر از حماسه‌آفرینان عملیات ثامن الائمه(ع).

- یکشنبه 93/7/6 عزت و پایداری، وحدت ملی، استکبارستیزی؛ محور تبلیغ: ایستادگی با تأسی از عزت و غیرت ملی در مقابله با ترفندهای استکبار جهانی و صهیونیست بین‌الملل.

سردار کارگر در ادامه به سرفصل مهمترین برنامه های گفتمان محور در بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: نخستین همایش بین المللی حمایت حقوقی از مصدومان شیمیایی یکی از این برنامه هاست که با حضور رئیس جمهور و به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می شود اما زمان برگزاری این همایش یکی از روزهای پس از هفته دفاع مقدس خواهد بود. 

وی به برگزاری نشست های تخصصی و علمی با حضور کارشناسان ، فرماندهان و صاحبنظران در رسانه ملی در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: نشست سراسری با سازمان های مردم نهاد و نهادهای غیردولتی فعال در حوزه دفاع مقدس از دیگر برنامه هاست. 

سردار کارگر گفت: پنجمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس از پنجم تا یازدهم مهر ، برگزاری جشنواره بین المللی فیلم مقاومت از 30 شهریور تا چهارم مهر و برگزاری نخستین همایش ملی دانشگاه ، دفاع مقدس در روز ششم مهر از دیگر برنامه هاست. 

وی افزود: در این هفته، عملیات اجرایی طرح های تولید فیلمنامه و فیلم سینمایی شهیدان صیاد شیرازی و حسن باقری آغاز می شود. 

سردار کارگر گفت: افتتاح طرح تاریخ شفاهی دفاع مقدس و رونمایی از آخرین محصولات و دستاوردهای صنعت دفاعی کشور از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا